2015. január 10., szombat

Első díj :)

Hejhó:)
Kaptunk egy díjat az egyik legcsodálatosabb írónőtől, †Lana†-tól. Tekintve, hogy ketten vagyunk, első nekifutásra nehéznek tűnt felosztani, hogy ki mit írjon bele, de igyekszünk. :D
"Ismerjük meg fordítóinkat 1.0"




Szabályok:
1. Írj 10 dolgot magadról!
2. Válaszolj 10 kérdésre!
3. Tegyél fel 10 kérdést!
4. Küldd tovább 10 embernek!


1. 5-5 dolog rólunk
Höri:
   - egy hét múlva fogok felvételizni
   - értek, de nem beszélek angolul, és ez nagyon irritál
   - mindent shippelek, Larrytől kezdve Narryn és Zouison át Ziamig mindent
   - van egy 19 éves bátyám
   - nagyon szeretnék egy meleg legjobb barátot
Yume:
   - túlságosan hasonlítunk Hörivel, és ez néha nagyon idegesítő
   - régen gyűlöltem a 1D-t, de aztán megtértem egy kis segítséggel
   - imádom az animéket
   - meg a mangákat
   - van egy teljesen őrült kutyám

2. Kérdések, amikre válaszolunk
1. Melyik az a film, amit utoljára láttál és nagyon meghatott? 
   Szerelmünk lapjai   
   Nagyon kevés filmet nézek, de talán a Csillagainkban a hiba az megfelel ide
2. Mit gondolsz mostanában Larry-ről?
   Régebben valahogy egyértelműbb volt, hogy mi van velük. Mostanában Louis olyan komornak tűnik, egyszerűen nem tudok kiigazodni rajta. Úgy vagyok vele, hogy ha Harry  tényleg jár valamelyik sráccal, akkor az Niall. SHUT UP AND DANCE!
   Sosem voltam igazi "Lerri Sipper", de lehet, hogy ez azért van, mert amikor az egész dolog indult és tényleg folyton együtt voltak, akkor még nem voltam jelen. Ettől függetlenül imádok Larry és egyéb boyxboy fanfictiont olvasni.
3. Mind az 5 fiú nagyon sokat változott. Szerinted előnyükre vagy hátrányukra?
   Harry haja túl hosszú, és indokolatlanul sok tetkó van rajta, de egyébként előnyére. És a hangja, te jó ég. Niall nem sokat változott azon kívül, hogy kinőtt a mellszőre :DDD Liamnek egyértelműen előnyére vált ez az egész, bár a mostani haja nem tetszik, és néha hozzávágnék egy borotvát.. csak úgy szeretetből. És nekiállt cigizni :( Louisról ugyanez, megférfiasodott, a haját imádom, csak ne legyen borostás és ne cigizzen. Bár, lehet hogy én is ezt tenném, ennyi hajtás alatt... Zaynről szintén ez a véleményem, szőrös, hosszú a haja és cigizik. Bár neki még ez is jól áll. Menjen a francba. De őszintén, a régi énjüket szeretném visszakapni. 
    Először is: mi ez a sok tetkó?! ( Niallra nem vonatkozik Liamé meg még ízléses...) Oké most menő meg minden, de hogy fog kinézni 20 év múlva? Ettől függetlenül nekem rettentően bejött a fiúk stílusváltása. Ahogy kezdenek végre kinőni a cuki-muki fiúbanda kategóriából és tényleg kezd lenni egy saját, egyedi stílusuk. Persze ettől függetlenül vannak dolgok amik miatt nem vagyuk büszke rájuk ( a banda 3/5-e cigizik. Csak árt az egészségnek és higgyék el nem jó érzés nemkapni levegőt, én márcsak tudom, mert asztmás vagyok), de ettől függetlenül összességében szerintem jó irányba változtak. Persze ezt csak banda szinten mondom, nem szeretném most egyénekre lerészletezni a dolgot.
4. Mi a kedvenc ételed?
   Lasagne/sültkrumpli
   Lasagne, áldjuk érte az olaszokat! (utállak Höri...)
5. Piszkáltak már azért, mert One Direction rajongó vagy, kaptál már emiatt bántó megjegyzéseket? ha igen hogyan tetted helyre az illetőt?
   Régebben nagyon kiakadtam, de most már leszarom. Ízlések és pofonok :) szarul esik, de minek akarjak meggyőzni egy olyan valakit, aki a pl. magyar rapet szereti, hogy a 1D jó?
   Nem szoktam mások orrára kötni a dolgot, de ha elmondom általában jól fogadják. Boldog vagyok, hogy értelmes emberek vesznek körül, hogy tudják, annyi féle zenei ízlés létezik ahány ember.
6. Más témákban olvasol blogot? Ha igen miket?
   A DotSE rajongói oldalát :D de amúgy csak fanficeket olvasok, fiúxfiút és fiúxlányt is vegyesen.
   Az irodalom ötösömtől akkor búcsúztam el, mikor elolvastam az első fanfiction-öm. Azóta semmi mást nem bírok olvasni, letenni se vagyok hajlandó. A repertoárom igen nagy: sok animést olvasok, volt egy Harry Potter korszakom, akkor olyat olvastam, One Directionösből meg minden jöhet ami jó, pluszpont ha smut.
7. Szeretnél híres író lenni?
   Manapság nehéz beindulni íróként, és ha lenne ihletem bármihez, már olvasható lenne blog formájában. De nincs. Ezért fordítok :D
    Ki ne szeretne? Csak tehetség is kéne hozzá, amiből sajnos nekem csak kevéske jutott.
8. Ha választhatnál melyik szuperhős lennél? Miért?
   Nem ismerem a szuperhősöket, de a láthatatlanná válás nagyon vonz - bár minek legyek láthatatlan, ha így sem vesznek észre? Maradjunk a gondolatolvasásnál.
    Sorry, de ötletem sincs. Tudásom a szuperhősökről igen hiányos, de szívesen lennék mondjuk egy fa.
9. Nincs kilences kérdés.
10. Lennél háttér táncos egy One Direction klippben? Miért? Miért nem?
   Ha nem nekem kell kitalálni a táncot, akkor persze. És ha ismerem a többi táncost és elvagyunk együtt. Mert a táncolás csak úgy buli. Én azt nem tudom komolyan venni :)
    Óóó igen, igen igen!!! Imádok táncolni, járok is táncórákra, szóval maga lenne a valóra vált álom. Világhírűvé válni azzal, amit mindennél jobban szeretsz csinálni....

3. 5-5 kérdés tőlünk
 1. Mit tennél, ha valamelyik tag beállítana hozzátok, hogy te vagy a rég elveszett testvére, és évek óta téged keres?
 2. Szerinted 2015 jobb lesz, mint a tavalyi év?
 3. Jártál már a budapesti Gyermekvasúton? (önreklám:D)
 4. Mákos vagy diós bejgli?
 5. Hány évesen írtad az első történeted, és mi volt a címe?
 6. Milyen színű (volt) idén a karácsonyfátok?
 7. Van valami kabala (rongyi, plüss stb.) amit mindenhova magaddal viszel nem tudsz nélküle elaludni?
 8. Milyen zenét szeretsz a One Direction-ön kívül?
 9. Párizs vagy London?
10. Milyen étkészletetek van otthon? (boccs nem jutott eszembe semmi, és itt egy tányér az orrom előtt :P)

4. 10 ember, akinek küldjük (ami csak 7...)
   Kaede
   Becca, Becca
   Dreamy
   Kise
   Judit
   Edina
   Vanda
 

Még egyszer nagyon szépen köszönjük, Lana! <3

1 megjegyzés: