2015. június 1., hétfő

Harmadik díj :)

Na heló :)
Még mindig nem résszel érkeztem, mert csesztek kommentet írni. Elég szarul esik, bár tudom, hogy én csesztem el, mert nem hoztam az újat elég sokáig, de azért itt vagytok elég sokan, a megtekintések is szárnyalnak, napokig 100 fölött van, de egy "jó vót csak hozzad mán mer érdekel" sem érkezett... nem tudom, hányan blogoltok, de kis nézettségű blognál egy komment is sokat jelent :)
Nem papolok tovább, jöjjön, aminek jönnie kell :)

Ismételten kaptam egy díjat, ami szerintem ugyanaz, mint az előző, csak ahhoz nem volt kép, és nem tudtam, mi ez. De most van, íme:


Nagyon szépen köszönöm, Kaede, megtisztelsz :)

Szabályok:

- Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad! Pipa
- Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad! Pipa
- Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akiről a díjat kaptad! (térj ki a szereplőkre, a szokásaikra stb... nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról)!
- Írj 12 dolgot a saját blogodról!
- Válaszolj 12 kérdésre!
- Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban!
- Kommentel annak a blogján legalább 1 fejezethez (vagy akármihez), akitől a díjat kaptad, ugyanis mindenkinek jól esik a visszajelzés, ez lehet kritika, véleményezés, vagy az esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy építő legyen! Repülök
- Cseréljetek linket is! Rakd ki azt, akitől kaptad és írj neki, hogy ő is rakjon ki téged! Pipa
- Küldd tovább 12 embernek a díjat!
- Ha beszállsz ebbe a "díjrendszerbe", kérlek gondoskodj róla, hogy a kép linkje mindig erre az oldalra vezessen, hogy aki nem értené, mi is ez, az is tudjon tájékozódni.
Az utóbbival együtt megkérnélek, hogy tedd ki látványos helyre ezt a kis képecskét a linkkel együtt, ennek oka megint csak a népszerűsítése a kampánynak.


12 dolog Kaede blogjáról:
  1. Csodálatos történetek vannak rajta, oneshotok, novellák, többshotok (lol mi ez a szó).
  2. Imádom. Ez önmagában egy dolog a blogról. Sőt, ez lehetne mind a 12, mert nem tudom elégszer hangsúlyozni.
  3. Nyílt titok, hogy az én blogom (ez) is onnan származik, ugyanis Kaede egy hasonló történetet írt, ennek mintájára, és oda linkelte elé az eredetit. Én meg lefordítottam. (Bár az övének egy fokkal aranyosabb és logikusabb a vége lol)
  4. Főleg Narry történetek vannak, ami külön jó, mert imádom Narryt. 
  5. Más bromance-ek is vannak, ami szintén plusz pont, mert igazából mindet imádom.
  6. A legtöbb történet nagyon cuki, és egyszerre komoly is, és ha legális lenne, feleségül (férjül) venném a blogját. Vagy legalább a box&sex című történetet.
  7. A szereplőkre nem tudok kitérni, tekintve, hogy mindig más tulajdonságokkal ruházod fel őket. De egytől egyig tökéletes karakterek, ez az 5 srác bármilyen szerepben megállja a helyét, pláne, ha te írod haha
  8. A kinézet nekem túl szürkésbarna, de üssekavics, nem a külső a fontos, és amíg ilyen gyöngyszemek lapulnak a kagylóhájak között, addig nem zavar.
  9. Imádom az írásmódod. Nagyon jól fogalmazol, jók az ötleteid, és elgondolkodtatóak a történetek.
  10. Nem tudok mit írni, tényleg. Ne haragudj.
12 dolgot a saját blogomról már írtam az előzőnél, bár őszintén, nem vettem túl komolyan. De többet akkor sem tudok róla mondani, mert ez egy fordítás. Vanessát kérdezzétek, ha érdekel valami haha

Válaszaim Kaede-nek:
1. Mennyire látszik egy-egy történeten, hogy esetleg összecsapott, elkapkodott? Én nem szoktam észrevenni, bár sokszor látom, hogy ezt írod. Engem nem zavar különösebben, tényleg.
2. Van valami idegesítő/zavaró dolog a blogon? Engem a kinézet nem győzött meg, de ez egyéni szocprobléma. :)
3. Min kéne változtatnom az írásomban? Gyakrabban hozni a történeteket?:) :D
4. Mennyire tűnnek egy-egy történetben nem eléggé kidolgozottnak a karakterek? Engem nem zavar, mert így én is tehetek hozzájuk tulajdonságokat magamban, így kicsit jobban átérzem őket, vagy mi. Szóval nekem nem tűnik fel, mert automatikusan olyanná csinálom amilyen nekem jó :D
5. Mit találsz pozitív dolognak a fogalmazásomban? Nem tudom, egyszerűen csak tetszik.:)
6. Tetszik a blog kinézete? Nekem túl sötét, így olyan depi hangulata van az egésznek, pedig nem az.
7. Szerinted folytassam a 'Rain' című novellám? Ez kérdés?:D igen.!
8. Érdemes lenne több természetfeletti történet? IGEN!!! imádom az olyanokat...is...
9. És ship? Az sosem árt :) én mindenkit imádok mindenkivel, jöhet minden.
10. Esetleg one shot mellett novella? Csapassad:)

12 kérdésem:
  1. Ki a kedvenc szereplőd?:)
  2. Szerinted mi lesz a történet vége?:)
  3. Lehet érezni a különbséget Yume és az én általam fordított részek között?:)
  4. Melyik az eddigi kedvenc pillanatod?:)
  5. Tudsz olyanról, akinek Te ajánlottad, és miattad kezdte el olvasni?:)
  6. Angolul olvastad már?:)
  7. Milyen más bromance-eket olvasol?:)
  8. Ha lenne facebook csoport, te belépnél?:)
  9. Be szoktad kapcsolni a zenelejátszót, miközben olvasod?:)
  10. Ha igen, szerinted milyen zenék kellenének még bele/ezek helyett?:)
  11. Kill,Kiss,Marry - melyik szereplőt ölnéd, csókolnád meg legszívesebben, illetve melyikhez mennél feleségül?:D
  12. Nem tudom, mi legyen az utolsó, úgyhogy írj ide, amit akarsz :D

Az előzőhöz is írtam, hogy bárki, aki itt jár, egészen nyugodtan rakja ki, én csak örülök nektek. Nem hiszem, hogy olvasok most 12 blogot, mostanság főleg angolul olvasok, illetve olyan emberekét, akik nem hajlandók Narryt olvasni. És nem erőszak a disznótor.
Külön megjelölöm...
bár párszor gondolom már megkapták. De érdekel a véleményük, meg mindenkié, úgyhogy léci már na. :)

4 megjegyzés:

  1. Jaj legyen már rész mert megzavarodok! :D Gratulálok neked a díjhoz :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, a visszajelzéseket vártam, hogy van-e még, akit érdekel a történet. Igyekszem hozni, a díjakat pedig átrakom majd egy külön oldalra, hogy ne zavarjon, ha vissza kell olvasni, hogy megértsd, miről van szó.
      Köszönöm :)
      xxHöri

      Törlés
  2. Szia :) Köszönöm szépen a díjat, de nem szeretném kirakni, mivel nem érzem, hogy megérdemelném, de a kérdéseidre szívesen válaszolok :)
    1. Ki a kedvenc szereplőd? :)
    Niall, imádom, hogy sosem tudom mit fog csinálni következőleg. Mellette aztán nem lehet unatkozni..
    2. Szerinted mi lesz a történet vége? :)
    Már olvastam angolul, de nem szeretném elmondani azoknak, akik még nem tudják :)
    3. Lehet érezni a különbséget Yume és az általam fordított részek között? :)
    Én nem nagyon érzékeltem drasztikus változásokat, talán ha nem tudnám, hogy ketten fordítjátok nem is vettem volna észre. Hasonló stílusotok van. :)
    4. Melyik az eddigi kedvenc pillanatod? :)
    Az eddigiekből az első csók az évforduló után ;)
    5. Tudsz olyanról, akinek te ajánlottad, és miattad kezdte el olvasni? :)
    Hm...vannak barátaim, akikkel szoktunk blog linkeket cserélni, talán ez a blog is benne volt, és talán egyszer kétszer ki is raktalak a saját blogomra, de szám szerint fogalmam sincs, hogy mennyi ember ez :)
    6. Angolul olvastad már? :)
    Első dolgom volt.
    7. Milyen más bromance-eket olvasol?
    Mindenevő vagyok, vannak kedvenc tipusaim, és párosaim, de alapvetően mindent szívesen olvasok :)
    8. Ha lenne facebook csoport te belépnél?
    Sajnos ezek a csoport nem nekem lettek kitalálva, egyetlenben vagyok csak benne, és nem is szeretnék másban, ez valahogy nem az én asztalom, és tudom, hogy úgyis csak nézném, hogy mások miről beszélgetnek, és nem mernék hozzászólni...és ki akar egy kukát a csoportjába? :D
    9. Be szoktad kapcsolni a zenelejátszót, miközben olvasod? :)
    Nem, de ez sem személyes. Nálam 0-24-ben megy a Music Channel, szóval felesleges lenne még zajt betenni hozzá :)
    10. Ha igen, szerinted milyen zenék kellenének még bele/ezek helyett?
    Megnéztem a Playlist-et, és tetszik, hogy nem csak One Direction van benne, de ha az én ízlésemet nézzük, akkor Ed Sheeran-t hiányolom
    11. Kill,Miss,Marry - melyik szereplőt ölnéd, csókolnád meg legszívesebben, illetve melyikhez mennél feleségül? :D
    Tomlinson-t néha megfojtanám egy kanál vízben, eltévesztette a házszámot, ez nem az a történet. Ez egy Narry sztori, és kikérem magamnak, hogy mindent össze meg vissza kuszál. Megcsókolnám Niall-t, mert...csak mert ő Niall, és csak úgy alapvetően nem utasítanám vissza őt, még ha ilyen kis hülye is, mint ebben a történetben, és Harry-hez mennék feleségül, mert Harry girl vagyok és leszek, ha darkos történet, vagy olyan kis ártatlan, mint ebben. :)

    Mondok pár dolgot a blogról is, oké? Csak, hogy fair legyek veled :)
    1. Szeretem ezt a kékes témát, tetszik.
    2. Betűtipus, betűméret, betűszín, háttér: tökéletes, minden olvasható, ami tök jó.
    3. Egyszerű, de nagyszerű dizi, ésa fejléc is klassz :)
    4. A zenelejátszó nem indul el egyből, ami nagyon jó, mert ki nem állhatom, ha automatikus, ha szeretném úgyis befogom kapcsolni, nem kell lenyomni a torkomon...
    5. Érthetően, magyarosan, szépen fordítotok, így tovább :)
    6. Nem térsz el sosem az eredeti történettől, ügyes.
    7. Próbálsz kommunikálni az olvasóiddal is, ami nagyon jó, kár, hogy ez nem mindig lel viszonzásra, de ne add fel, itt vannak ők :)
    8. Próbálsz gyorsan részeket hozni, az pedig, hogy néha csúszol szerintem nem olyan vészes :)
    Ennyit tudtam írni, mivel ugye a karaktereket és a történetet nem te találtad ki, így azokról írni felesleges. Tarts ki, és fordítsatok, így tovább.
    Még egyszer köszönöm a díjat, és én cserének kiraktalak titeket ;)
    Lana x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Szerintem maximálisan megérdemled, de a te döntésed :)
      Köszönöm a válaszokat és a dicséreteket is, örülök, hogy sok dolog elnyerte a tetszésed :) Illetve a biztatásért is hálás vagyok, meg önmagában azért, hogy írtál. Köszönöm, tényleg!
      Elméletileg én is kiraktalak, és várom a következő történetet a Te blogodon :D
      xxHöri

      Törlés