2015. június 13., szombat

off-bejegyzés, vagy mi

Halika:)
Ne haragudjatok, hogy mindig ennyit kések, de most sem tudok túl jó hírekkel szolgálni.
Eddig azért nem hoztam a részt, mert tegnap ballagtam el, előtte nyelvi szintfelmérőt írtunk, és amúgy is 8. év vége, készültünk ezerrel a bankettre és a tanárbúcsúztatóra.
a bankett valami fantasztikus volt, imádom az osztályom. a volt osztályom.
a ballagás pedig azt leszámítva hogy a tűző napon ültünk végig, eszméletlen volt! meglátszik, hogy nem az csinálta a műsort aki eddig lel
utána meg családi hepaj volt, mert idecsődült az egész család, de hál' istennek, Yume drágám is itt volt^^
szóval tegnap reggel 7től ma 7ig kb egy órát aludtam, aztán hazaértem, megittam egy kakaót és bealudtam olyan 8 körül, és 6 órakor keltettek anyuék, hogy így nem fogok tudni aludni éjjel és átmegyek denevérbe. szóval egybe aludtam kb 10 órát :D

"Az igazgatónőnek okoztunk némi fejtörést, de a késésekben, teremrendben azért ért el nálunk fejlődést..."
"Túl gyorsan telt el ez az idő a hosszú 8 év ellenére, kérjük hát, hogy ezt az időt sokszorozva őrizzék meg..."

És a továbbiakról,
elég zsúfolt nyaram lesz, holnap mamámhoz kell mennem, mert be kell pakolni a fát, aztán hétfőn megint osztálycucli, mert bolondballagunk és utána a délutánt együtt töltjük még, kedd-szerdán valószínűleg valamikor hozok új részt. vagy csütörtökön.
Szombaton megyek Ausztriába 5 napra, aztán július első 2 hetében leszek mindenhol, második két hetében pedig táborban leszek, aztán augusztus 3-6 megint, augusztus 20-27 Balaton, 29 ballagás, aztán már itt is a suli.
szóval nem tudom hány rész várható a nyáron, de amikor nem csinálok semmit, és éppen nem halok meg a melegben, akkor ígérem, fordítok! sőt, ha úgy van, akkor egy alkalommal 2-3 részt megcsinálok, aztán majd Yumét beszervezem mint időzítő, hogy ne hagyjalak titeket rész nélkül.

Kellemes nyarat kívánok mindenkinek, érezzétek jól magatokat, élvezzétek ki a sulimentes napokat, töltsetek minél több időt a családotokkal, barátaitokkal. Strandoljatok, egyetek sok fagyit, sátorozzatok, kiránduljatok, szórakozzatok.
De azért vigyázzatok magatokra és egymásra! :)

xxHöri

4 megjegyzés:

  1. Jó nyarat, és érezzétek jól magatokat.:)

    VálaszTörlés
  2. úúúristen.
    ez az első szó,amit kb 3 óra után le tudok írni ide -mármint,mert ma kezdtem el,és fejeztem is be egyenlőre-
    hát ez a blog valami eszméletlen,imááááádom.Hazz olyan kis édes,Niallről nem is beszélve..tökéletes *w*
    asszem megvan mit fogok nyáron olvasni lelelel:D
    várom a következő részt,addig is jó nyarat neked is! c: <3

    VálaszTörlés
  3. Hi-hi :)
    Igeeen, végre elérkezett a nyári szünet :) Mondjuk r*hadtul hiányozni fog az osztály, de egyszer mindennek itt az ideje, nem? :')
    Nálunk borzalmas volt a ballagás (legalábbis szerintem). Már az elején megsüketültem az orgonától, mert a drága oszi miatt a templomban volt (bár inkább ott, mint a tűző napon :) részvétem :D ), aztán a versesek elfelejtettél a szövegüket, a vetített képek felét nem is lehetett látni. De azért jó nyolcadikosként végigbőgtük az egészet :'D Ohh, ha esetleg találsz egy pink vagy kék lufit elkóborolva, egy kis levéllel a zsinórján, remélhetőleg mi voltunk :) Bár már biztos messze járnak ^_^ De elég is volt ennyi belőlünk, remélem nem utál még nagyon meg, mert még van egy 'kicsi' belőlem ;)
    Szerintem nagyon könnyű volt a szintfelmérő, legalábbis az angol. Gondolom te más nyelvből írtál, mert úgy emlékszem, említetted, hogy nem tanulsz angolt. Azért remélem jól sikerült :)
    Kellemes nyarat nektek is, remélem sok szép emléket szereztek és ti is vigyázzatok magatokra ♥És bárhol is jártok, próbáljátok ki a sajttortás vagy a nutellás fagyit (nem tudom, hogy bírtam eddig élni nélkülük :D ) *-*

    VálaszTörlés
  4. Hi-hi drágáim :)
    Tudom... nyaraltok, családdal töltitek az időt, vagy csak egyszerűen kiélvezitek az iskola mentes napokat :) De már több mint egy hónapja nem jelentkeztetek. Nem panaszkodni jöttem, csak tudni szeretném, mi van veletek. És szerintem nem csak én vagyok ezzel így, hanem a többiek is ;) Nem azt kérem, hogy egyből rohamozzatok meg minket a részekkel, sőt egyáltalán nem ezt kérem :) Csak ha akad egy kis felesleges időtök vagy unalmas percetek, adjatok valami életjelet magatokról :) Nekem egy 'Még élünk, majd jövünk' is tökéletesen megfelelne :) Csak tudjam, hogy minden rendben van veletek :)
    Addig is további kellemes nyarat, szeretek mindenkit xd ^_^

    VálaszTörlés