2015. június 2., kedd

26. fejezet

Haligali!
Feldobódtam a hozzászólásaitoktól, úgyhogy nekiültem, és kész is! De indokolatlanul rövidnek érzem a 2-3 hét kimaradás után, úgyhogy nyomban neki is állok a következőnek. Hátha még ma fel tudom rakni, és mire hazajövök Esztergomból, csak olvadozok majd a kommenteken :)
Köszönöm az előző részhez, illetve díjakhoz érkezett kommenteket. Imádlak titeket!
Jó olvasást,
xxHöri
_______________________________________________________________

Huszonhatodik fejezet

„Niall, kelj fel.” ráztam meg a karját, mire nyöszörögve a másik oldalára fordult, hátat fordítva nekem.

„Niall!” fordítottam vissza. Kinyitotta egyik szemét, hogy rám nézzen. Lustán elmosolyodott és visszacsukta a szemét.

„Mi van, Harold?” csúszott közelebb hozzám, átölelte a derekam, és a mellkasomra fektette a fejét.

„Reggel 9 van.” mondtam lenézve rá. Hümmögött, hüvelykujjával simogatva a csípőcsontom.

„Azt mondtad, elviszel randizni.” emlékeztettem. Kuncogott, állát a mellkasomra tette és felnézett rám.

„Itt az egész nap, Harry. Nem kell most menni.” mondta Niall. Duzzogva néztem rá, mire megemelte a szemöldökét.

„De veled akarok reggelizni!”

Niall kuncogott és megrázta a fejét. Az ágy oldalára gurult, és felült, miközben megdörzsölte az arcát. Beletúrt a hajába, és visszamosolygott rám.

„Oké, rendben. Akkor menjünk.”

Izgatottan elmosolyodtam és kiugrottam az ágyból, és felöltöztem életem talán legszebb napjához.

____________________________________________________

„Mit akarsz rendelni?” kérdezte Niall, belekukkantva az étlapomba. Odébb húztam, és morcosan néztem rá.

„Ne less!” felnevetett és megrázta a fejét. Elmosolyodtam, ahogy meghallottam csodálatos nevetését. Évek óta nem hallottam. És miattam nevetett! Megnevettettem!

„Én palacsintát szeretnék. És rántottát pirítóssal és baconnel… meg egy kis fasírtot, meg gyümölcsöt.” mondta Niall. A pincér mosolyogva írta fel.

„Hű, Niall… Megrendelhetnéd az egész étlapot!” motyogtam. Kuncogott és rám mosolygot.

„Csak válassz, Harry!”

„Oké, oké. Kérhetnék gofrit és rántottát?” kérdeztem.

„Persze, édes” mondta a pincér és elsétált.

„Mit fogunk ma csinálni?” kérdeztem az asztalra könyökölve, öklömön támasztva az állam, és esküszöm, mintha Niall azt motyogta volna: ’de cuki’.

„Nos, felfedezzük Ausztráliát! Már ha ez megfelel neked?!” mondta Niall.

„Igen! Persze! Amíg veled vagyok, ez lehet a legjobb program.” mondtam. Niall mosolyogva hívott közelebb magához. Somolyogtam, és halványan elpirulva hajoltam át az asztalon, hogy lágyan összeillesszük ajkainkat.

„Most abba kell hagynunk, különben felcipellek a szobánkba.” mondta Niall az ajkaimra. Kuncogva ültem vissza a helyemre.

„Bocsi” mondtam.

„Nem kell bocsánatot kérned. Engem nem zavarna.” monda vigyorogva. Az asztalra nézve elmosolyodtam, közelebb mozgatva a kezem az övéhez, mire ő hirtelen megfogta, összefonta ujjaink, és a hüvelykujjával simogatni kezdte.

Éreztem, hogy az arcom felhevült, Niall nevetett. Jaj, mit tesz velem..

___________________________________________________

„Istenem! Ezek a legédesebb pingvinek, amiket valaha láttam!” mondtam, homlokomat az üvegre nyomva.

„Igen, nagyon aranyosak.”

Elfordítottam a fejem, hogy Niallre nézhessek.


„Gyerünk már! Olyan imádni valóak, ismerd el!” Niall sóhajtott és bólintott, majd elsétált mellettem.

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Hi-hi :)
    Viiiihiiii ^_^ Nem lett megint olyan reggelre :) *örömtánc* Tudom, minden résznél megkérdezem, de mégis hogy lehetnek ilyen édesek? *-* Azért egy kicsit féltékeny vagyok a pincérre, első sorból láthatott egy Narry pillanatot :'( :) OK, Niall, ezt vártuk tőled, nyugodtam vásárold fel az étlapot :D Hazz, ne játszd itt a szerénykét, vesd már rá magad Niallre ;) Ééés jön a várva várt pillanat, amikor átmész egy idegroncsba, és nem tudod eldönteni, Niall azért ment e odébb, mert még mindig gyerekesnek tartja Harryt (amiért tuti lesznek még viták köztük) vagy csak egyszerűen... odébbment egy kicsit, mert mért ne? O.o És szerintem tuti az előbbi. Most komolyan... sóhajtott, bólintott, elsétált... sóhajtott, bólintott, elsétált... Ki szokott ilyet csinálni?? Jó, Niall, de most nem úgy értem.. Biztos besértődött, amiért Hazz így viselkedett. De amúgy mi a rossz ebben?? Nem hogy örülne, amiért ilyen édes barátja van. Mert én a helyébe rohadtul örülnék -.-' De amúgy lehet, hogy semmi ilyesmi nem történt, és csak az utóbbi tippem volt mindez, én meg itt nyavalygok neked, de ezt azért már megszokhattad volna tőlem ;)
    Remélem ez a megint csak furcsa kommentem (most legalább nem 'beszéltem' magamról. Haladok, nem? :D ) is ugyan úgy feldob majd, mint az előző és kedvedre olvadozhatsz majd rajta, ha hazaérsz :) Valamint a következő kommentemen is, mert most látom, hogy a mi drága kis cukorbogyónk 2 részt is hozott nekünk :) Azért remélem nem kárpótlásul hoztad [nincs is miért kárpótolnod :) Inkább nekünk kéne téged, mert mi nem jeleztünk vissza semmit (amiért még egyszer bocsi, de a következő hozzászólásommal igyekszem kitölteni az űrt, amit hagytam, amikor nem hagytam semmit magam után :) És igazad volt, azért annyi időm nekem is lett volna, hogy leírjam azt az egy mondatot, de az már hogy nézne ki? Valami igényesebbet, valami 'énesebbet' akartam, amitől megint úgy feldobódsz, mint szoktál :) Amit amúgy sosem értek, hogy tud feldobni a kis nyomi, általában mindenről, csak a részről nem szóló kommentem :) Mindenesetre engem is nagyon feldob, amikor olvasom a visszajelzésed :)
    Éés amikor már azt hiszem, hogy végre sikerült valami normálisat összehoznom, rájövök, hogy a végét már megint telebeszéltem :D De semmi baj, mindig is ilyenek voltak, te pedig úgy is így szeretsz [gondolom (vagy legalábbis remélem)] ^_^
    (És igen, az előző hozzászólásomat ehez a részhez töröltem, mert igazából tele volt hülye mondatokkal és helyesírási hibákkal, mert amilyen 'butus' vagyok, utólag nem olvastam át :) Mondjuk úgy sem lett volna olyan rossz, de hidd el, mindkettőnknek sokkal jobb így :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága!
      Ne így értelmezd Niall sóhaját, ez inkább egy megadó sóhaj volt, egy "legyen ahogy akarod csak menjünk már" :)
      Ha hiszed, ha nem, erre ébredtem fel! mindenki kint ült a kertben (hajnali 2kor), én meg addig aludtam, mert rosszul voltam.. de mikor felébredtem, megnéztem a telefonomon az időt, és láttam, hogy kaptam egy emailt, miszerint kommenteltél. És akkor már muszáj volt elolvasnom, és úgy felpörögtem, mint annak a rendje. Én tök fitt voltam utána, a többiek meg akkor kezdtek elfáradni..:D
      Feldob, mert tetszik, hogy ennyire beleéled magad, aztán csak csapongsz a témák között, és jól esik olvasni a bolondságaidat, és örülök, hogy megosztasz velem ilyeneket:)
      Igen, én így szeretlek!:D <3
      köszönöm, hogy írtál!
      xxHöri

      Törlés
  3. EZ AZ! Köszönöm istenem..Imádom őket, nem tudok betelni velük. Csodás, nem jutok szavakhoz.
    Imádlak Niall, amiatt mert szereted Harryt. (ez nem volt értelmesXD)
    mindegy..:)
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádlak, amiért szereted a történetet! <3
      xxHöri

      Törlés