2015. május 20., szerda

Második díj :)

Szabályok:

  1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad
  2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad
  3. Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad
  4. Írj 12 dolgot a saját blogodról
  5. Válaszolj a 12 kérdésre
  6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban
  7. Kommentelj annak a blogján 1 fejezethez (vagy akármihez), akitől kaptad, ugyanis mindenkinek jól esik a visszajelzés, ez lehet kritika, véleményezés, vagy az esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy építő legyen!
  8. Cseréljetek linkeket is! Rakd ki azt, akitől kaptad, és írj neki, hogy ő is rakjon ki téged
  9. Küld tovább legalább 12 embernek a díjat (ez azért kell, hogy mindenkihez eljusson)
1,
 Köszönöm, CoolGirls :D

2,
 Olvasom, úgyhogy ez pipa:)

3,
 fúúha
  érdekes, Larrys, kicsit néha nekem érthetetlen, VIHAR VAN, ez nem ide tartozik, DÖRÖG AZ ÉG, VILLÁMLIK, HÖRI FÉL A VIHARTÓL, ESIK AZ ESŐ, ez már a második vihar az elmúlt 1 hétben, Höri nagyon nem szereti a viharokat, de Höri (leendő pasija) egyik barátja nagyon szereti lol

4.
  - ez egy fordítás,
  - nem tanulok angolul, 
  - Yumével kezdtük, de ő mostmár csak akkor fordít ide, ha megkérem rá,
  - az osztályom irigyel, amiért megértem amit olvasok és viszonylag érthetően le is tudom fordítani haha
  - nem shippelek semmit, de azt tudtam, hogy bromance-t akarok  fordítani ha egyszer elkezdem,
  - a másik lehetőség Ziam lett volna, szerintem ha ezt befejeztem, annak is nekiállok, ha addig sikerül felvenni a kapcsolatot az íróval,
  - de az még nem most lesz, mert azt hiszem 53 részes az eredeti,
  - általában hallgatok zenét fordítás közben, vagy Bruno Mars-t, vagy az egyik Narry videó alatt szóló Shut up and dance-t, ami számomra örök Narry dal lesz,
  - ha választani kéne, hogy narry vagy larry, nouist mondanám,
  - mikor Niall falhoz csapja Mr. Tomlinsont, akkor is vártam hogy legyen valami lol
  - irgalmatlanul el vagyok havazva a fordítással, de ezt szerintem észrevettétek haha
  - zavar, hogy a larry shipperek 90 %-a előszeretettel olvas vagy ír zouist, de teljes mértékben elítélik Narryt, mert hogy a narry shipperek durvák és próbálják rájuk erőltetni a saját igazukat. lel akkor a larrysek mit csinálnak? na mindegy.

5,
  Tetszik a blogom? Kicsit nagyon fura nekem, de tetszik :)
  Mióta vagy az olvasóm? Mióta először kommenteltél nekem :D
  Te mióta írsz? -nem csak blogra- Fúúúúha, nem tudom, talán mióta megszerettem a vándireksönt.. az meg a LWWY és a Little things között volt... úgyhogy azóta :D
  Mi volt életed első blogja? Mármint amit olvastam, vagy amit írtam? olvasni nem emlékszem, írni meg, ami hosszú életű volt, az a TEOTH, de előtt volt egy indokolatlanul kezdetleges szar xd
  Ki a kedvenced a bandából? Miért? Kapásból írtam volna, hogy Zayn... de akkor Harry, mert kell egy meleg legjobb barát lol
  Ki a kedvenced a blogomból? Louis bá :D
  Mióta van Larry-s? (ez gondolom vagy akart lenni, na mindegy) Nem vagyok kifejezetten Larrys, de ha igaz lenne, akkor nagyon boldog lennék. Nekem tökmindegy kivel járnak, amíg megbecsülik és szeretik egymást, és mindenek előtt boldogok.... lel ezt én sem gondoltam komolyan, Sicsa takarodj
  Mit gondolsz arról,hogy Zayn kilépett? Ezt inkább hagyjuk, utálom ezt a témát.
  Hallottad-e,hogy Harry bevallotta,hogy biszex? Nem, de sejtettem :D
  Hülyeségeket kérdezek? :D Ugyan dehogy :D
  Kedvenc bloggered-bloggerínád? BECCA PRIOR 4 LIFE!!!! és Silver. És Lilly. És Dreamy (aki azóta sem rakott ki haha), és Kaede, és nem fogok mindenkit felsorolni, bocsi :D
  Van testvéred? Ha igen fiú vagy lány? Van egy édeskedves (haha no) bátyám, akivel ma az Auchan közepén nekiálltunk balettozni, mert miért ne?:DD

6,
  1. Ki a kedvenc szereplőd?:)
  2. Szerinted mi lesz a történet vége?:)
  3. Lehet érezni a különbséget Yume és az én általam fordított részek között?:)
  4. Melyik az eddigi kedvenc pillanatod?:)
  5. Tudsz olyanról, akinek Te ajánlottad, és miattad kezdte el olvasni?:)
  6. Angolul olvastad már?:)
  7. Milyen más bromance-eket olvasol?:)
  8. Ha lenne facebook csoport, te belépnél?:)
  9. Be szoktad kapcsolni a zenelejátszót, miközben olvasod?:)
  10. Ha igen, szerinted milyen zenék kellenének még bele/ezek helyett?:)
  11. Kill,Kiss,Marry - melyik szereplőt ölnéd, csókolnád meg legszívesebben, illetve melyikhez mennél feleségül?:D
  12. Nem tudom, mi legyen az utolsó, úgyhogy írj ide, amit akarsz :D
7,
 Ha időm-kedvem van rá, akkor szoktam:)

8,
  Ki vagy rakva, és én is neked, úgyhogy pipa :D

9,
  Az összes olvasómnak küldöm, az 17, mínusz te, mert visszaküldeni gondolom nem szabad, illetve plusz azok, akik nem iratkoztak fel :D de tényleg, mindenkinek :)
  Akinek van blogja, az oda, akinek nincs, az ide kommentbe nyugodtan válaszolhat :) sőt, én kérem, hogy válaszoljatok! kíváncsi vagyok nagyon :)

4 megjegyzés:

  1. Szia ! :)
    Vár rád nálam valami --> http://narryfics-hungarian.blogspot.com/2015/05/dorothy-blog-award.html

    VálaszTörlés
  2. Hi-hi :)
    Nincs blogom, de mivel szeretnéd, hogy írjunk, ezért én is szeretném, ha írnék. Oké, ezért sem kapom meg a világ legértelmesebb mondata díjat :D
    1.: Ez kissé furcsa lesz, de nekem Niall a kedvencem. Tudom, milyen kis gonosz néha Hazzal, de amikor nagy ritkán normálisan viselkedik, akkor annyira aranyosan teszi, hogy szeretném megszeretgetni ^_^ És mindent megtenne Harryért, ezzel nálam már túlment azon bizonyos 'szeretem' mércén :)
    2.: Szerintem az lenne a legjobb, ha rendbe jönnének közöttük a dolgok és boldogan élnének, amíg meg nem halnak :) Viszont az őrült énem néha eljátszik kicsit a gondolataival, mi lenne, ha Hazz dobná Niallt és összejönne Louval :) Vaaagy ami még jobban tetszik, ha Niall dobná Harryt, jön Louis a megmentő és ők élnek boldogan, amíg meg nem halnak, Ni meg siránkozhat élete végéig, miért engedte elmenni ezt a csodát ;)
    3.: Szerintem érezhető a különbség :) Egyikőtöket sem szeretném megbántani, de mivel kérted és ez nem is olyan 'hűde nagy dolog'... Yume nagyon jól fordít, jól 'illeszkednek' a mondatai, ami az egész részt széppé teszi. Nálad viszont látszik, hogy többet foglalkozol vele, jobban áttekinthető, és bárki olvassa, érzi, hogy szeretettel csinálod :) Mondjuk egy kicsit megdöbbentem, hogy nem tanulsz angolt és ilyen jól tudsz fordítani. Én már pisis korom óta azt tanulom, de nem látszik belőle semmi :D
    4.: Természetesen az, amikor megjelenik Mr. Tomlinson és megpróbálja elcsábítani Harryt :) Mondjuk nem kicsit örültem volna, ha sikerrel jár ;) :D
    5.: Igazából az ismeretségi köröm 90%-a utálja a srácokat/semlegesek nekik. Az a pár emböcke, aki szereti őket, el nem tudná képzelni, hogy bármilyen bromance-eket olvasson róluk. (Remélem a következő sulimba lesznek olyanok, akik olvasnak/nának ilyet, vagy megőrülök :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, amiért 2 részben rakom fel, de egyben túl hosszú lenne és a drága kedves kicsi blogger nem engedi úgy feltenni :)
      6.: Igen, de nem az egészet :) Igazából egyszer csak úgy unalomból elkezdtem angolul, legalábbis addig akartam, ameddig itt tartottunk, viszont egy kicsit továbbmentem (persze nem vettem észre :D) és pont a Mr. Tomlinsonos részt fogtam ki ;) El sem tudod képzelni, mennyire boldog voltam, amikor rá pár percre kiraktad azt a részt magyarul c:
      7.: Uhh... mindenfélét :) A követett blogjaimnál megtalálod őket [mondjuk a napokban egy kicsit megfogyatkoztak, mert kiderült, hogy párra titkosan voltam feliratkozva (nem is én lennék, ha hamarabb rájöttem volna), berakták titkosba a blogot és mivel én is titkosba voltam, már nem tudom olvasni :c de sebaj, a többi ennivaló kis bloggerina megmaradt c: ] :)
      8.: Ha lenne, biztosan :)
      9.: Még a blogolvasósdim elején igen, viszont hamar rájöttem, hogy olyankor csak a zenére koncentrálok és még vagy 3x el kell olvasnom, mire megértem, mi történt :D A napokban beleszerelmesedtem a No control-ba, szinte látni sem lehet füles nélkül, amiből az bömböl, viszont ezt meg még éneklem is, szóval ezzel még rosszabb olvasni, mint mással... Zene:1 Koncentrálás:0
      10.: Ha még több zene lenne, egyszerűen beleőrülnék a folyamatos újraolvasásba :D A magam részéről inkább szüneteltetem amíg olvasok :) Viszont a No control rohadt jó *----* Mindenki hallgasson No controlt!!! ^_^
      11.: Jól megdolgoztatod az agysejteimet, te lány :D
      Kill: Hmm... talán Niallt. Csak én lehetek olyan nyomi, hogy a kedvenc szereplőmet gyilkolnám le xD
      Marry: Úgy érzem, én vagyok az első, aki visszamondana egy ilyen ajánlatot, de én senkihez nem mennék hozzá. Sem itt, sem a való életben :)
      Kiss: Ez most komolyan?! Hogy válasszak csak egyet? Oké, ha nagyon muszáj akkor Lou, de szerintem Niallre is rávetném magam :D Aminek mondjuk Hazz nem igazán örülne, de mégis kit érdekel? Ez az én fantáziálgatásom, kikérem magamnak!
      12.: Ez igazából nem is tartozik a bloghoz, de muszáj kibeszélnem magam valakinek, a többiek már megunták a témát (a kis dögök -.-' :) ). Szereted a Teen Wolf-ot? :) Én egyszerűen imádok mindenkit, főleg Stilest és Dereket, de a többieknek nem kell erről tudniuk, pszt... 4 nap alatt már a 3. évadnál járok és egyszerűen nem tudom megállni, hogy ne nézzem ^…^ Egy kicsit mániákusan is, de várom, hogy Stiles és Derek összejöjjenek *---* Ami persze tuti nem fog megtörténni, de azért én reménykedek ^~^ Olyan édesek lennének együtt :$ Nemrég láttam azt a részt, amikor Matt (remélem így hívják xD) lebénítja őket, és egymáson fekszenek *-* Kedvem lett volna odarohanni és felpofozni Dereket, amikor azt kérte, szedjék le róla Stilest -.-' :) Bocs ha esetleg nem ismered/szereted és itt fárasztalak vele :) Ha szereted, mit gondolsz róla/róluk? Meghibbantam vagy nem csak én ilyen mániákus megszálottjuk? ^___^

      Törlés
    2. Megdöbbentettél, megölnéd a kedvenced?:D Tény, hogy egy f@sz tud lenni néha, de na :D A kill-kiss-marry egy ilyen játék, dönteni kell :D
      A teen wolfot elkezdtem nézni, de nekem nagyon durva és ijesztő. Nem tudom, hogy lehet azt ép gyomorral kibírni. Talán a 7. részig jutottam, nem tudom. De Stiles elég durván jó arc :D Ha ez megnyugtat, van egy barátnőm, aki teenwolf mániás, és minden áldott hétvégén csak erről kapom az üzeneteket. "nehogy őt öld meg, őt bírom. inkább azt a szőke kurvát ott! NEMÁR MIÉRT Ő HALT MEG" nagyjából ilyen üzenetek várnak rám minden szombat este, mikor fb elé kerülök :D
      Köszönöm, tényleg, hálás vagyok, hogy megválaszoltad!
      Imádlak, tényleg. <3
      xxHöri

      Törlés