2015. június 2., kedd

27. fejezet

Huszonhetedik fejezet

„Igen anya, jól vagyok.”

„Niall nem bántott, ugye?! Én mondom neked, nem kéne bíznod ben-”

„Anya! Kérlek! Ne most.” mondtam a telefonba. Két teljes órája rólam kérdez, nem is azt, hogy milyen Ausztrália?

„Beszélni akarok vele, Harry.” mondta anya. Várj, mit mondott?

„Anya, ne-”

„Harry. Add oda neki a telefont. Most.” utasította. Fogaimat csikorgattam idegességemben, miközben felálltam a kanapéról és kisétáltam az erkélyre, átadva a telefont Niallnek.

„Mi van?”

„Anyám beszélni akar veled.” mondtam. Kerek szemekkel nézett rám, és megrázta a fejét.

„Tudom, hogy nem túl kedves veled, de fontos lehet, mivel soha nem akar veled beszélni.”

Sóhajtott és elfordult, beleköszönve a telefonba. Megfordulva visszamentem a szobánkba.
Távolról néztem. Niall mérges volt.

Miért nem tudnak megbékélni egymással? Gondolom anyám kezdte ezt az egész utálós dolgot.

De most kiabáltak egymással, hangosan, és nem tudtam megállítani őket. Azt mondták, válasszak, hogy kinek az oldalán állok, de én persze nem tettem. Ők a legfontosabb emberek az életemben.

Niall beviharzott, ledobva a telefont a kanapéra, és mellém dőlt.

„Anyád kiidegel.”

Sóhajtottam és bólintottam, megkeresve a kezét összefontam ujjainkat.

„Tudom, de.. meg fog békélni veled, ígérem!” mondtam.

„Megbékélni? Komolyan? Három éve együtt vagyunk, és még mindig utál!” mondta. Szélesen elmosolyodtam, és egy lágy puszit nyomtam az arcára.

„Amint visszamentünk, beszélünk vele. Hárman, és ígérem, az után a fiaként fog szeretni.”
Niall elmosolyodott, fejét a vállamra döntötte.

„Talán. De nem tudom, miatta úgy érzem, nem vagyok elég jó, é-”

„Niall! Ne mondj ilyeneket! Tökéletes vagy! Nem kell nekem senki más!” szakítottam félbe.

„Tomlinson sem?” kérdezte. Megráztam a fejem és megcsókoltam az ajkát.

„Ő aztán végképp nem.”

„Az jó, mert te az enyém vagy.” mondta, és mosolyogva megragadta a tarkóm, hogy magához húzzon egy szenvedélyes csókra.

____________________________________________________________

„Ma megtanuljuk, hogyan kell kontrollálni a féltékenységet. Kap mindenki egy párt, akivel féltékennyé teheti a kedvesét, de vissza kell őt fogni!” mondta Dr. Rudzick.

„Niall? Leszel az első?” kérdezte Dr. Rudzick. Niall bólintott, felállt a székéről és kínosan sétált be középre.

„És Gabriella? Miért nem jössz mondjuk te Niall mellé?” mosolygott és bólintott, felállva Niall elé sétált.

„Rendben, akkor kezdjük egy öleléssel.” Megölelték egymást, és ez kifejezetten hosszabb volt, mint egy baráti ölelés.

Mi a szart képzel magáról ez a ribanc, mit csinál? Miről beszélek? Ez kamu. Csak eljátsszák.


„Arcra puszi?” ajánlotta Dr. Rudzick. Niall lehajolt, gyengéden arcon csókolta a lányt. A fogaimat csikorgattam ahogy néztem őket. Ez azért túllőtt a célon.

8 megjegyzés:

  1. Sziaaa!
    Most ide irok csak, remelem nem baj. :$ Nagyon orulok, hogy a kommentek ilyen jol estek, most mar probalok odafigyelni, hogy rendszeresen irjak, de azert tudd mindig olvasom azonnal az uj reszeket.
    Nagyon-nagyon megorultem, mikor meglattam, hogy 2 reszt is hoztal, rovidkek voltak, de sem baj, mert majd kiolvadtam a pizsimbol olyan edesek voltak. Vegre Niall is olyan amilyennek lennie kell. *_* Koszonom szepen az ujabb csodas reszeket, vegre nem merges vagyok Niallre. ;)
    Bar nem ertem miert zavarja Harryt ennyire, ha Ni kamubol masik CSAJT olelget, hiszen meleg.xD De hat oke, ilyen logikaja is csak Harrynek lehet. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Nem baj, köszönöm, hogy ide azért írtál :)
      Azért hoztam kettőt, mert ennyi idő után pofátlanság lett volna egy ekkorka résszel kiszúrni a szemeteket. Örülök, hogy már nem haragszol a szöszire :D
      Szerintem azért egy ilyen párnál, ahol az egyik évekig le se szarja a másikat, az elhanyagolt fél még egy aranyhalra is féltékeny lenne, ha a másik ahhoz beszél. Hát még ha az egy hús-vér ember.
      Várlak a következő részeknél is! :)
      xxHöri

      Törlés
  2. Hi-hi :)
    Igeeen, megint itt vagyok :) Gondolom az előbb olvastad az előző részhez írt kis semmimet, elhiszem mennyire hiányozhatott még egy szösszenet belőlem ezek után :D Még mindig úgy érzem, hogy Harry anyukájának van igaza. Niall még nagyon sokszor meg fogja bántani Harryt. Mint például most is, amikor a szeme láttára ölelget és puszilgat egy LÁNYT. Neeem, nem fiút, egy kib*szott lányt, pedig biztos nem biszex, mert akkor kicsinálom. Jó, ez a feladat és csak eljátszák, de akkor is... Teljes mértékben megértem Harryt, én is rohadtul ideges lennék, ha a barátomat valaki mással látnám (annak ellenére is, hogy ez csak a feladat része). De azért hogy kiélvezi már a pillanatot -.-' Mért öleli tovább a kelleténél és mégis miért 'csókolja gyengéden arcon'?? Mindjárt odamegyek, és megtudja, mi az a gyengeség... Éés ilyenkor áldom az eget, amiért pont most kellett megfáznom, és itthon lógathatom a lábam, és már most kommentelhetek *-* De sajnos egyszer minden csoda véget ér, és holnap már mennem kell (így is lemaradtam már 2 tz-ről :( Mondjuk a fizikát tuti nem akarom megírni :D Legalább a kémia megment egy kicsit ebben a sz*r dolgozatos időszakban ♥:D ) De már megint rátértem magamra :) Azt hiszem, a közeljövőben számíts ilyen kis részekre, lehetőleg a közepe vagy a vége fele :)

    VálaszTörlés
  3. Itt vagyok:) (megintXD)
    Nos, Harry te kis huncut. Azért ennyire ne legyél féltékeny! Nem szeretek hosszú kommentet írni, ezért rövid leszek..mint mindig:/ beszélni jobban szeretek, de ez most lehetetlen..mert furcsa lennék, ha magammal beszélgetnék...mindegyXD
    miért ilyen tökéleteeees? mondd meg! elolvadok
    köszönöm hogy fordítod ezt a blogot❤ (és persze a társadnak is)
    xx

    VálaszTörlés
  4. Jézusom,de szeretlek,amiért kettőt hoztál <3 Hát,de aranyos Harry,ahogy ennyitől féltékeny lett.Meg lehet zabálni:D remélem,hogy Niall ilyen marad...nagyon jól fordítasz <3

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Szia :) csak azt szeretném mondani, hogy nagyon jól fordítasz, és köszi, hogy csinalod ezt :) és már alig várom az újat <333

    VálaszTörlés
  7. Szia! Annyira boldog vagyok hogy egyszere 2-t is hoztál. A lényeg hogy nagyon jól fordítasz! :)Istenem annyira aranyos ahogy Harry féltékeny lett. Kérlek minnél előbb hozd a kövi rész!
    Puszi:~Reni~

    VálaszTörlés