2015. május 19., kedd

25. fejezet

Haligali!
Ad1. sajnálom a késést, de nem volt időm semmire, orrba találtak métázásnál a labdával teli erőből, színházban voltam, barátnőm szülinapján voltam, satöbbi, nem magyarázkodok, lényeg hogy itt vagyok :D
Ad2. IMÁDLAK TITEKET! 10861 megtekintés, 17 feliratkozó, 95 komment.... ami azt jelenti, hogy 1 eltűnt, mert eddig 96 volt amúgy, de mindegy :D
Ad3. a külföldi szövegben az Í ékezete fordítva kéne legyen, de nincs olyan betűm, bocsi :D
Ad4. léci, a straddling-ra nektek mit ad ki a guglifordító?:D mármint gondolom jó fordítottam, mert így van értelme, de köze ahhoz amit nekem kiad, nem sok van :DDD (nem titok, a szavakat amiket nem értek, guglifordítóval vagy Yumefordítóval szoktam megtudni)
Köszönöm, hogy vagytok!
Jó olvasást!
xxHöri

_______________________________________________________________

Huszonötödik fejezet

Niall szemszöge

„Uralni foglak.”

Amint kimondtam ezeket a szavakat, nem tehetek róla, de izgatott lettem Harry zavart és ártatlan arckifejezésétől.

Meg fogom rontani ezt az ártatlant.

A kezeim hirtelen a combjára csúsztak, és felemeltem, mire lábait a derekamra fonta.

Ajkaink egy fűtött csókban találkoztak, kezei a hajamba túrtak, ahogy a falhoz nyomtam. Simogatni kezdtem fel és le, mire a számra nyögött.

Lágyan meghúzta a hajam végét, ahogy megharapta az alsó ajkam. És ez tett be végleg. Akarom őt. Most.

A kezeim a fenekére vándoroltak, és közelebb húztam magamhoz, hogy lehajoljon és összenyomja ajkainkat.

Az ágyunkhoz sétáltam és leeresztettem rá. Távolabb csúszott, mikor én felé másztam. Megragadtam a combjait és magamhoz húztam, hogy a testeink összeütközzenek.

Fölé másztam, hogy még egyszer összeérintsem ajkainkat.

Harry megemelte a csípőjét, hozzám dörgölve. Nyögtem és lenyomtam a combjait.

„Itt én vagyok a főnök” mondtam, mire Harry sóhajtott és felemelte a fejét, összenyomva a szánkat. Morogtam, ahogy durvábban csókoltam. Nyöszörgött, ahogy gyorsítottam a tempón. Megpróbálta felemelni a csípőjét, de erősen leszorítottam.

Gyengéden a mellkasomra vezette a kezét. Feljebb ült, megtámasztva testét a könyökén. Lehajoltam és lágyan megcsókoltam, mire megmarkolta a bicepszem.

„Niall” lihegte, ahogy megmarkoltam a fenekét. Ajkaira mosolyogtam és visszafektettem a hátára.

Éreztem a kezeit, ahogy kigombolják a nadrágom és lehúzzák a sliccem. Eltoltam magam és levettem a gatyám.

Egy gyönyörű hang csengett a fülemben. Elmosolyodtam, mikor meghallottam Harry nevetését. Felnéztem, hogy lássam, ahogy Harry eltakarja a száját és halkan nevet.

Megfogtam a kezét és elhúztam, hogy lássam a mosolyát.

„Ne takard el a gyönyörű mosolyod” suttogtam. Kerek szemekkel, piros arccal bámult rám. Nem tehetek róla, de végiggondoltam az összes módot, hogy gyönyört okozzak neki.

Türelmetlen vagyok. Akarom, hogy a nevemet nyögje. Sikítsa.

Lehajoltam, ajkamat a nyakára illesztettem, ahogy a kezeim a nadrágját cipzárazták ki.
Hirtelen Harry ellökött magától. Szipogott és könnyek szaladgáltak az arcán.

„Kérlek, ne” sírta halkan. Sóhajtottam és megcsókoltam arcát.

„Bízz bennem…” súgtam. Szemembe nézett és bólintott. Felhúztam a pólóját és ajkait puszilgattam lágyan.


Harry szemszöge

Csókolni kezdte a mellkasom, le a hasamon. Letolta a nadrágom, feltárva így minden kis heget.

Lehunyta szemét és felült, hajába túrva. Megrázta a fejét, ahogy hátat fordított nekem.

„Nem tudom ezt csinálni…. Sajnálom..”

Gyorsan felültem és mögé másztam, hogy hátulról megölelhessem.

Ő csak rázta a fejét, miközben a földre bámult.

„Bántottad magad, Harry. Ott kellett volna lennem, hogy megállítsalak. Boldoggá kellett volna tegyelek. És most… olyan gyengéd és törékeny vagy… Egyszerűen nem megy” mondta.

Felálltam az ágyról és megkerültem őt, így előtte álltam. Felnézett mikor megfogtam a kezét és összefontam ujjainkat.

Közelebb léptem, az ölébe másztam, térdeim közé véve a derekát. Az ő kezei a csípőmre tekeredtek, míg az enyémek a nyakába.

„Ha még nem vagy kész… itt megállhatunk. Nem kell most csinálnunk” mondtam. Niall az enyémre nyomta az ajkát, és lágyan mozgatni kezdte őket. Megdöntötte a fejét, elmélyítve a csókot. Eltolta magát, hogy a szemembe nézzen.

„Köszönöm” mondta. Elmosolyodtam és puszit nyomtam a szájára.

______________________________________________________

Nem tudom, hogyan váltottunk a kanosból ölelkezőre és szerelmesre. Mert most olyanok vagyunk.

„Oké. Mondd utánam. Ío bhur.”

Beharaptam a szám, Niall pedig mosolygott és biztatott, hogy kimondjam.

„Ío bujur?” mondtam. Niall játékosan a homlokára csapott és megrázta a fejét. Felnevettem é a nyakába temettem az arcom.

„Mi értelme?” kiabált szórakozva. Lihegtem és a szájára nyomtam a kezem.

„Shh! Te bolond, az emberek ilyenkor alszanak!” gügyögtem. Megharapta a kezem, hogy elvegyem onnan, és felnevessek.

„Tudod, jobban örültem volna a szádnak, mint a kezednek” mondta. Somolygott és vállat vont. Megforgattam a szemeim és lehajoltam, hogy megpusziljam.

„Most boldog vagy?” megrázta a fejét és megfogta az arcom. Összenyomta ajkainkat, hogy egy szenvedélyes, lassú csókban találkozzanak. Közelebb csúsztam, és mellkasára simítottam a kezem. Játékosan megharapta az ajkam, amitől belemosolyogtam a csókba. Éreztem karjait a derekamon ahogy elmélyítette a csókot. Mikor elfogyott a levegőnk, elváltunk, és egymásra mosolyogtunk.

„Harry?”

„Igen?” Niall mosolyogva támasztotta egymásnak a homlokunk.

„Eljönnél velem egy első randira?”

Szélesen elmosolyodtam és gyorsan bólintottam.

„Velem?”

Megforgattam a szemem és úgy bámultam rá.

„Ki mással?” kérdeztem. Elmosolyodott és apró csókokat nyomott a számra.

„Jó. Mert nemleges választ nem fogadtam volna el.”

Egymás szemébe nézve mosolyogtunk.

Olyan boldognak tűntünk. Ölelkezve az ágyban. Nevettünk, beszélgettünk, csókolóztunk. Erre vártam az elejétől kezdve.

Boldog vagyok. Ezt akarom életem végéig. De nem marad ez így. Niall vissza fog térni a régi önmagához reggel.


Úgyhogy ki kell élveznem a pillanat boldogságát és szerelmét.

12 megjegyzés:

  1. Szia! meglepi nálam! http://thesecret-larrystylinson.blogspot.hu/2015/05/6dij.html

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én nagyon-nagyon imádom a történetet, képtelen vagyok viszont felfogni, hogy Ni miért ilyen - nincs jobb jó rá - együgyű?!! Harry meg... csak tartson ki azt kívánom, mert amikor végre Niall kimutatja egy kis részét annak, amit Hazz iránt érez, akkor annnnnnnyira irtó cukik. *-* Szóval jó vagy, csak így tovább, és várom a kövit. *-* ( Amúgy mikor még anno kijött elolvastam, csak kommentírás ügyileg nem vagyok toppon, de gondoltam jobb későn, mint soha, mert láttam te is hiányolod őket, szóval bocsánat. :$$$ )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy írtál, nagyon sokat jelent :)
      Igyekszem a következővel, ez a sok komment rengeteg erőt adott! :)
      A sohánál minden jobb, csak tudjam, hogy itt vagy :)
      Sietek!
      xxHöri

      Törlés
  3. Hi-hi :)
    Bocsiiiiii, hogy csak most írok, de (tudom, ez csak kifogás...) beteg voltam (és még most is vagyok), valamint el vagyunk halmozva témazárókkal és 'jegyjavítós' dogákkal, és szinte a családomra sincs időm, annyit kell magolnom. Deee ennek egy ideig vége, már csak pár tz van hátra, szóval most már számíthatsz rám :)
    De felejtsük el az én kis béna gondjaimat és térjünk rá a részre: Annyira örülök nekik :)) Te is tudod, mindig mennyire drukkoltam nekik, néha(hahh... sokszor :D remélem csak egy kicsit mentem vele az idegedre♥) egy kicsit feladtam, de mindig is tudtam, hogy nekik is úgy lenne a legjobb, ha végre normális pár lennének :) De most hogy ez végre megtörtént, jobban féltem Harryt, mint eddig valaha. Igaza van. Mi van akkor, ha reggelre Niall megint olyan lesz, mint szokott lenni? Azzal még jobban összetörné az eddig is csak összeragasztott szívét (ez fejben sokkal jobban hangzott, sajnálom :D de remélem azért értetted :) ) Úgy érzem Lou még sokszor fog belekontárkodni az életükbe, amit remélem jól érzek, mert egyszerűen imádom a karakterét (és őt is, persze ;) )
    Remélem jól fog telni az osztálykirándulás :) Ha már volt, akkor remélem jól telt :D Nekünk pénteken lesz :) Éés lassan itt a beiratkozás, az új suli (jó, az még messze van :D). Én igazából r*hadtul parázok, remélem azért nálad jobb a helyzet :)
    Ui1: Utólag is bocsi a sok 'de', 'remélem', 'és' szóismétlésért, de nem vagyok túl jó a szinonímákban :) Hopp és még egy de :D
    Ui2: Olvastam a díjhoz írt 'előszavad', egy kicsit (NAGYON) magamra ismertem benne és nagyon-nagyon-nagyon-nagyon sajnálom, amiért úgy érezted, elhanyagollak :( Csak egyszerűen semmire nem volt időm, aminek úgy látszik te is megszívtad a levét (így szokták mondani, nem? O.o ). Tényleg nagyon sajnálom, de csak hogy tudd, a legutóbbi rész után nem utáltalak meg, sem azért, mert sokáig tart, amíg hozod a részt, ami mondjuk nem igaz (Én akkor döbbenek meg egy kicsit, amikor valahol már másnap vagy mondjuk 1-2 nap múlva már fent is van az új rész. Ilyenkor néha elgondolkodok, mennyi mindent vagy esetleg mennyi mindenkit hanyagolhatott el, amiért ilyen gyorsan hozták. Személy szerint inkább hozzák később, így marad idejük mindenre. Nem értem azokat, akik mondjuk 2 nap kihagyás után azonnal követelik az újjat... Most komolyan, elgondolkodtak már rajta, meddig tart egy igényes, jó rész megcsinálni?! Biztos azt hiszik, a szöveg csak úgy megjelennek a képernyőn, az embernek meg csak annyi a dolga, hogy leüssön egy gombot, és pikk-pakk kész... De már megint elkalandoztam, bocsi :D Néha vannak ilyen '5perceim' ;) ).
    Ui3: Szeretnék elnézést kérni a sok zárójelért és még jobban a bennük lévő sokszor haszontalan kis semmiért. Mostanában rászoktam a zárójelekre :) Ez akkor a legrosszabb, amikor mondjuk dogát írunk és valamihez még zárójelben hozzá akarok fűzni valamit és semminek veszik, mert 'amizárójelbenvanazsenkitsemérdekelüljleegyes' -.-' De már megint rátértem magamra... Remélem azért még egy kicsit kibírják az idegeid, lehetőleg a kommentem végéig ♥
    Ui4: Tudooom, 'kicsit' sokat írtam, és a többségének köze se volt a részhez, de megint rám tört a kényszeres hiperaktívkodás. hihi ;)
    Ui5: És most jöjjenek az utóiratok... Elhiszem, hogy a legutóbbi részben eleged volt belőlük, hidd el, nekem is, csak egyszerűen annyira szeretek kis semmiségeket hozzáfűzni, amivel megint csak táncolok az idegeiden♥ De legközelebb inkább egy külön kis bekezdésbe írom a lényegtelen hülyeségeimet, vagy inkább le sem írom, mindkettőnknek jobb lesz így c:
    Utólag is sajnálom, amiért ennyit kellett olvasnod :) Komolyan, amikor elkezdtem írni, még 92%-on voltam, most meg 14%... Úgy látszik, a telefonom se szereti az ilyen kis kirohanásaimat :) Azért így visszaolvasva jó lett volna, ha lett is volna valami értelme, de ilyen is kell néha, nem? :D Gondolom a következő megjegyzésemnek több értelme lesz, mindkettőnk kedvéért ;) Remélem azért még szeretsz, még ha néha ilyen kis nyomi hangulatomban vagyok is ♥:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádlak, komolyan
      még nap közben, suliban elolvastam, amit írtál, és a többiek nem értették, hogy mit vigyorgok.
      Imádom, mikor túlpörögsz, és random hülyeségeket írsz:D
      Te hiányoztál legjobban, hiszen te szinte mindig itt vagy, és megijedtem, hogy eltűntél. De köszönöm, hogy szakítottál rám időt, szurkolok a tz-khez :)
      Holnap indulok osztálykirándulni Esztergomba, ez lesz az utolsó a sok kis dilibogyóval. Hiányozni fognak, de azért várom a következő osztályom.
      Mindenhova várom a hülyeségeid, jókat mosolygok rajtuk, bearanyozzák a napjaim :)
      Köszönöm, hogy itt vagy!
      xxHöri

      Törlés
  4. Hello!
    Úristen, jézusom, atya ég..meghalok, annyira édesek. Imádom ezt a blogot, mondtam már, hogy nem tudok értelmes kommentet írni? Nem? Nos, most mondom..sajnálom hogyha a felét nem lehet érteni ennek a rövid kommentnek.:/ Annyi a lényeg hogy imádom.❤:))
    xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Nem kell feltétlenül értelme legyen, csak tudjam, hogy velem vagy még.
      A blog is imád téged, meg én is, amiért írtál. Tényleg, nagyon szépen köszönöm. :)
      xxHöri

      Törlés
  5. Istenem..hozd mar azt a reszt 😍
    Imadom a blogod..igaz, meg nem kommenteltem, de tenyleg igy van.
    Szuksegem van az uj reszekre.
    Narrys blogokat nem szoktam olvasni, de ez..
    Isteni.💁
    De tenyleg.
    Nagyon nagy oleles.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy most írtál :)
      Örülök, hogy ezt olvasod, és tetszik :)
      Ígérem, sietek a következővel! Rátok vártam :) ha nincs itt senki, nincs kinek felrakni, akkor ugyan mi értelme, nemigaz?:)
      Puszi
      xxHöri

      Törlés
  6. Szia! Imádom a blogodat, nem vagyok egy kommentelős ember de ha jobban esik hogy írok kommentet szívesen írok! Remélem minél hamarabb jön a következő rész. ��~Reni~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem erőszak a disznótor, de nagyon jól esik, ha írsz. Tényleg.:)
      Igyekszem a következővel :)
      Köszönöm, hogy írtál!
      xxHöri

      Törlés