2015. április 7., kedd

Random reklám, bocsi :) - A tanítvány

Sziasztok :)
Nem tudom, hányan vagytok itt, akik Larryt is szívesen olvasnak, és hogy ebből hányan olvastátok Becca A tanítvány című blogját.
Akik olvasták, bizonyára tudják, hogy könyvben is megjelent, és már lehet átvenni :) Én ma, 15.12-kor kaptam az üzenetet, hogy mehetek érte, amikor és ahol jó. 4 órakor találkoztam a sráccal, és teljesen kész voltam, remegtem és hadartam és pattogtam mint egy nikkelbolha :D
De végre a kezemben foghatom, és olvashatom, és csak kicsit néztek hülyének az emberek, mivel a könyvön rajta van, hogy 18+, és hogy melegregény. Szivárványos alapon.
Hivatalosan ugyan 1D au fanfic volt, a szereplők nevét át kellett írni, mert nem adhatták volna ki. Most egy sima könyv, ami a srácok nevei nélkül is megállja a helyét :)

Éppen ezért, akit érdekel, lájkolja a könyv Facebook oldalát (katt), és rendelje elő! Így, hogy át vannak írva a nevek, egy nem-larrysnek is élvezhető, aki szereti az ilyesfajta történeteket :) szerintem csodálatos, imádom minden egyes betűjét.
"Az első magyar erotikus melegregény.." csak ajánlani tudom! HMS is igazán segítőkész, ha nem tudtok valamit, bátran írjatok az oldalnak :)

Ne haragudjatok, hogy ezt ide írtam ki, de Becca, és a könyv rajongójaként kötelességemnek érzem hirdetni az igét, és népszerűsíteni az első kötetet! :)

Jó olvasást hozzá annak, aki már megrendelte, vagy meg fogja :)
xxHöri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése