2015. április 19., vasárnap

ez nem érdemli meg a címet, bocsi

Sziasztok!
Igen, most tényleg én vagyok a hibás, amiért egy ideje nem volt új. Bocsánaaat! Tényleg!
Hiába a magyarázkodás, tudom, de apum x időre elvette a gépem, amin el volt kezdve a következő, és mivel ki-be kapcsolgatta meg újraindítgatta a frissítések miatt, elveszett amit addig megcsináltam. Aztán mikor a felénél jártam, kikapcsolt az a kaki, és ismét elveszett, én pedig annyira "örültem" ennek, hogy inkább nem kezdtem bele újra. De megimt megvan belőle egy adag, remélhetőleg elmentve, a héten hozom, mostmár biztosan!
Ne haragudjatok, de ilyen ez a popszakma:/
Nagyon szeretlek titeket, és köszönöm a több, mint 8000 megtekimtést! Tényleg, nagyon hálás vagyok nektek!
♥♥
 xxHöri

3 megjegyzés:

  1. Ne hibáztasd magad meg lehet érteni mások is járnak így.
    Én imádlak!!
    és csak így tovább!
    Üdv.

    VálaszTörlés
  2. Ne aggódj, mindenkivel megesik :)
    A népnek van türelme, köszönjük az erőfeszítéseidet :)
    Kaede. xx

    VálaszTörlés
  3. Hi-hi:)
    Ne hibáztatsd magad, nem te tehetsz róla, hogy 'elúszott' a következő :) Mindenesetre mi nem haragszunk ( nincs is mire :) ), így is elég nyomott heted lehetett, miattunk nem kell aggódni ;)

    VálaszTörlés