2015. szeptember 28., hétfő

Újra itt :)

Halihóóóóó!

Jelentem, tegnap este nem tudtam aludni.
értsd: elkezdtem újra fordítani!

Tudjátok, milyen béna voltam..? És igazából gonosz is.

Nem fejeztem be a 27. részt. Tegnap éjjel vettem észre, hogy az utolsó fél oldalt valahogy lehagytam. De már az is megvan, és az egyik 28. fejezet fele is :)

Hamarosan jön a köviii:)

Remélem, senkinek nem okoz gondot a szexuális tartalom egy boyxboy fanficben, ha igen, akkor annak sajnos még egy részt várnia kell majd. 

Sietek ahogy tudok, kellemes tanulást mindenkinek,
xxHöri

4 megjegyzés:

  1. szia(sztok)!
    na hát,el sem tudod képzelni mennyire vártam,hogy újra aktív legyen a blog!!konkrétan minden 3. nap feljöttem ide,hogy 'talán megint jött egy rohadtjó rész'
    DE MOST így úúristen,imádom,meg titeket is.
    és igen,eddig sajnos nem kommenteltem,amit nagyon sajnálok,igyekszem mostantól ezt nem elfelejteni.:(
    mindenesetre,köszönöm,hogy folytatjátok,kitartást a sulihoz :*
    puszi,
    e.x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szervusz, kedves!
      Sajnálom, hogy ilyen sokáig inaktív volt a blog, de sajnos-nemsajnos 'utazó nagykövet' üzemmódba kapcsoltam a nyárra, mostanában pedig sajnos a németemet kell fejlesszem, az angol kevés a sulihoz.. sajnos. pedig imádom.
      igyekszem minél sűrűbben hozni, de a tanárok erőteljesen gátolnak ebben (és itt most nem él az arra-van-idő-amire-szeretnéd-hogy-legyen szabály, mert a házit akkor is meg kell csinálni, ha nem szeretnéd, hogy legyen rá időd lol).
      Köszönöm/jük, hogy itt vagy!
      xxHöri

      Törlés
  2. Szia :)
    I am lenne noname :D szóval.. Nem tudom, hogy ez a bejegyzés mostani-e, mert szept.28.-át ad meg, a kommentelésnél november harmadikát... Érdekes egy telefonom ban nekem is :D ha gondolod, indítottam egy blogot a narrystoranonedirection.blogspot.hu néven, ha kíváncsi vagy rá:) nagyon megörültem a kommidra, azaz a válaszodra, ezután a monológ után első lesz, hogy megkeresselek te 'vorospanda' ❤ nagyon szimpi vagy, a blogot meg nem győzöm dicsérni :* remélem örülsz, hogy megint zaklatlak :D *-*
    Luv,
    Diana:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Nem, semmi baja a telefonodnak. Ez a bejegyzés valóban szeptemberben került fel, a kommentre viszont csak e hónapban válaszoltam. Ez annak tudható be, hogy sokáig rá sem néztem a bloggerre, így nem vettem észre előbb a kommentet.
      Az olvasói kommenteket ilyen esetben nem veszem zaklatásnak, egészen nyugodtan írj:D
      Örülök, bár kicsit furcsálom, hogy ennyire örültél a válasznak, mindenre szoktam válaszolni, ha alkalmam van rá :) nem vagyok én olyan nagy ember, hogy ne válaszoljak :DD
      puszi,
      xxHöri

      Törlés